Často kladené otázky

Dátum vyzdvihnutia
12 00 zmeniť výberom
Dátum vrátenia
12 00 zmeniť výberom

Ceny a platby

  • Ako budem vedieť koľko a kedy platiť ?

    Ako budem vedieť koľko a kedy platiť ?

    KOĽKO ? Cena prenájmu sa odvíja od modelu, miesta a dĺžky prenájmu. Platíte za každý začatý nový deň, kedy vozidlo používate (napr. za 30 hodinový prenájom vozidla zaplatíte nájom vo výške dvoch dní- 48h ). Pre zorientovanie v cenách Vám pomôže kalkulačka a cenník na týchto stránkach. Počas rezervácie venujte prosím pozornosť všeobecným podmienkam, v ktorých sa dozviete všetky dôležité informácie pred tým, ako si vozidlo rezervujete a preberiete. KEDY? Vždy sa platí vopred online platbou.
  • Ako môžem zaplatiť ?

    Ako môžem zaplatiť ?

    Akceptujeme platby kreditnými kartami: Avis Charge Card, Visa, MasterCard, Diners Club Card a Online platby prostredníctvom platobnej brány na tejto stránke.
  • V akej výške je potrebné zložiť depozit a kedy dostanem peniaze späť?

    V akej výške je potrebné zložiť depozit a kedy dostanem peniaze späť?

    Výška depozitu je individuálna pre konkrétne typy vozidiel. Vyberte si konkrétnu kategóriu vozidla, overte si dostupnosť na pobočke a zložte online depozit, ktorý Vám po prenájme vrátime späť na účet (po odrátaní sumy za prenájom). Vrátenie fin. prostriedkov spracuje banka do 5 pracovných dní. V prípade, ak po tejto dobe neevidujete uvoľnenie fin. prostriedkov kontaktujte Vašu banku s dokladom o ukončení transakcie, ktoré ste obdržali od našich pracovníkov. Depozit slúži ako záloha za vozidlo, výška depozitu sa mení v závislosti od kategórie vozidla a dĺžky prenájmu. Výšku depozitu systém vypočíta automaticky. O zaplatení budete informovaný e-mailom. V prípade otázok kontaktujte rezervačnú kanceláriu na tel. čísle +421 2 2030 2100 alebo e-mailom na info@avis.sk
  • Budem musieť platiť nejaké ďalšie poplatky?

    Budem musieť platiť nejaké ďalšie poplatky?

    V cene prenájmu sú bežne zahrnuté poplatky za havarijné poistenie, zákonné poistenie, daň, miestne poplatky a diaľničná známka pre Slovensko. Bez upozornenia vopred však cena nezahŕňa doplnkové poplatky ako napríklad poplatok za ďalšieho vodiča, doplnkové vybavenie vozidla (detská autosedačka, navigácia, ...), obsluha mimo pracovnú dobu, pristavenie vozidla,... Všetky možnosti a výšky doplnkových poplatkov nájdete v sekcii Zákaznícke a reklamačné služby -> Poplatky. Berte prosím na vedomie, že v cene rezervácie nie sú zahrnuté sankcie za dopravné priestupky.

Prenájom vozidla

  • Čo musím splniť, aby som si mohol vozidlo prenajať?

    Čo musím splniť, aby som si mohol vozidlo prenajať?

    a) platné doklady: občiansky preukaz ( prípadne cestovný pas), vodičský preukaz. b) vek minimálne 21 rokov. c) zložiť depozit v stanovenej výške.
  • Aký je postup pri vyzdvihnutí a vrátení vozidla ?

    Aký je postup pri vyzdvihnutí a vrátení vozidla ?

    VYZDVIHNUTIE VOZIDLA zbytočne nekomplikujeme. a) Administratíva, ktorá nezaberie veľa času – kontrola osobných dokladov: Občiansky preukaz (cestovný pas), vodičský preukaz. b) Zloženie depozitu: k tomu potrebujete kreditnú kartu s platnosťou min. 6 mesiacov. (neplatí ak ste zaplatili depozit online) c) Obhliadka vozidla: Naše vozidlá sú ráno pred každý prenájmom dôkladne obhliadnuté a existujúce poškodenia sú zaznačené do preberacieho protokolu. Vy dostanete od nášho agenta kľúče s preberacím protokolom, aby sme Vás nezdržovali dodatočnou administratívou, pretože obhliadku sme vykonali predtým. Vyzdvihnutie vozidla je možné počas otváracích hodín danej pobočky. Otváracie hodiny každej pobočky nájdete na: https://www.avis.sk/sk/kontakt.html VRÁTENIE VOZIDLA: Vozidlo je potrebné vrátiť vo vopred dohodnutom čase, na dohodnutom mieste. Vozidlo je potrebné vrátiť s plnou nádržou a v takom stave aby mohla prebehnúť kontrola. Každé poškodenie alebo vady na vozidle je potrebné nahlásiť personálu autopožičovne. Vrátenie vozidla je možné počas otváracích hodín danej pobočky alebo kedykoľvek do Keyboxu, ktorý je výlučne na pobočkách Hotel Bratislava, Bratislava Letisko a Košice Letisko. Otváracie hodiny každej pobočky nájdete na: https://www.avis.sk/sk/kontakt.html
  • Môže vozidlo šoférovať aj druhý vodič okrem mňa?

    Môže vozidlo šoférovať aj druhý vodič okrem mňa?

    Áno môže, avšak za poplatok 7,- EUR bez DPH/deň, respektíve 29,- EUR bez DPH/celý prenájom.
  • Môžem jazdiť s vozidlom po Európe?

    Môžem jazdiť s vozidlom po Európe?

    S našimi vozidlami môžete jazdiť v rámci krajín EFTA(Nórsko, Švajčiarsko, Lichtenštajnsko, Island) a Európskej únie bez obmedzení, s výnimkou Bulharska a Rumunska. Vjazd do Bulharska a Rumunska je vyslovene zakázaný. Medzi vyslovene zakázané krajiny patria okrem iného aj Albánsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Kosovo, Čierna Hora, Macedónsko, Rusko, Ukrajina a Bielorusko. Zákazník je povinný overiť si a tiež uhradiť vo vlastnej réžii všetky poplatky spojené so vstupom a využívaním ciest v krajine, v ktorej chce naše vozidlo využívať. Takisto môžete využiť možnosť vrátenia vozidla v zahraničí za príplatok odvíjajúci sa od typu vozidla.
  • Vozidlo si preberiem s plnou nádržou?

    Vozidlo si preberiem s plnou nádržou?

    Áno, na začiatku prenájmu je vozidlo odovzdané s plnou nádržou a je ho potrebné aj s plnou nádržou vrátiť.

Zmena vozidla

  • Môžem vozidlo vymeniť, pokiaľ s ním nie som spokojný/á?

    Môžem vozidlo vymeniť, pokiaľ s ním nie som spokojný/á?

    Pokiaľ nie ste s vozidlom spokojný, navštívte najbližšiu pobočku AVISU a v závislosti na ponuke dostupných vozidiel Vám vozidlo vymeníme. Nezabudnite však, že zmena rezervácie (zmena typu vozidla) môže mať za následok zmenu výšky nájmu. O rozdiele ceny Vás budeme informovať.
  • Čo robiť v prípade, ak si všimnem poškodenie vozidla, ktoré nie je uvedené v Zmluve o prenájme?

    Čo robiť v prípade, ak si všimnem poškodenie vozidla, ktoré nie je uvedené v Zmluve o prenájme?

    Naše vozidlá sú ráno pred každý prenájmom dôkladne obhliadnuté a existujúce poškodenia sú zaznačené do preberacieho protokolu. Vy dostanete od nášho agenta kľúče s preberacím protokolom, aby sme Vás nezdržovali dodatočnou administratívou, pretože obhliadku sme vykonali predtým. V prípade nájdenia novej vady na vozidle prosím kontaktujte agenta na pobočke.

Porucha vozidla/Poškodenie vozidla

  • Ako vymením vozidlo pri existujúcej rezervácii?

    Ako vymením vozidlo pri existujúcej rezervácii?

    V sekcii Kalendár vyberieme Organizačnú jednotku, Kategóriu vozidla a kurzorom presunieme rezerváciu na iné vozidlo.
  • Ako zruším rezerváciu?

    Ako zruším rezerváciu?

    Rezerváciu je možné zrušiť v Dennom rozpise v konkrétnom dni prenájmu stlačením tlačidla x
  • Ako mám postupovať, ak mám nepojazdné vozidlo?

    Ako mám postupovať, ak mám nepojazdné vozidlo?

    Na zadnej strane preberacieho protokolu, ktorý ste obdržali pri prevzatí vozidla sú telefónne čísla na asistenčné služby. 1. Ak sa jedná o poruchu vozidla spôsobenú výrobnou vadou, volajte prosím asistenčnú službu konkrétnej automobilovej značky, ktorú máte zapožičanú. 2. Ak sa jedná o poistnú udalosť spôsobenú Vami, iným účastníkom cestnej premávky alebo cestnými podmienkami, volajte prosím asistenčnú službu Allianz.
  • Ako mám postupovať v prípade dopravnej nehody?

    Ako mám postupovať v prípade dopravnej nehody?

    Vždy je potrebné vyplniť nehodový protokol a následne nahlásiť poistnú udalosť v poisťovni. Taktiež prosím nahláste poistnú udalosť na naše infocentrum elektronicky na info@avis.sk
  • Aké je poistné krytie v prípade poškodenia alebo nehody?

    Aké je poistné krytie v prípade poškodenia alebo nehody?

    Všetky naše vozidlá majú uzavreté povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie so spoluúčasťou minimálne 330EUR alebo 5% z hodnoty škody. V prípade krádeže je spoluúčasť 10%.

Vozidlá

  • Ako postupovať pri výbere vozidla ?

    Ako postupovať pri výbere vozidla ?

    V sekcii VOZOVÝ PARK si môžete vybrať konkrétne vozidlo podľa požiadaviek. Vašu rezerváciu môžete vykonať hocikedy a hocikde s výberom miesta, dátumu prevzatia a konkrétneho typu vozidla.
  • Ako staré bude moje rezervované vozidlo?

    Ako staré bude moje rezervované vozidlo?

    Nami ponúkané vozidlá sú súčasťou vozového parku priemerne 6 až 12 mesiacov. Preto Vás uisťujeme, že dostanete iba kvalitné modely vozidiel.
  • Je vo vozidle klimatizácia?

    Je vo vozidle klimatizácia?

    Všetky naše vozidlá majú nadštandardnú výbavu, vrátane klimatizácie, bluetooth či tempomatu.
  • Máte k dispozícii aj nefajčiarske vozidlá?

    Máte k dispozícii aj nefajčiarske vozidlá?

    Áno, všetky naše vozidlá sú kvôli vysokej úrovni služieb úplne nefajčiarske.
  • Môžem prevážať vo vozidle domácich miláčikov?

    Môžem prevážať vo vozidle domácich miláčikov?

    V AVISe nemáme striktné pravidlá zakazujúce prevoz domácich miláčikov. Ak naše služby týmto spôsobom využijete, prosíme ale o zvýšenú pozornosť pred vrátením vozidla, aby ste sa vyhli poplatkom za čistenie a poplatkom za poškodenie interiéru, ktoré nie sú kryté havarijným poistením.
  • Prenajíma AVIS aj úžitkové vozidlá?

    Prenajíma AVIS aj úžitkové vozidlá?

    Áno, v AVISe nájdete aj flotilu úžitkových vozidiel rôznych veľkostí do 3,5t. Vozidlo si môžete jednoducho rezervovať na http://www.avisvan.sk/
  • Prenajíma AVIS aj luxusné vozidlá?

    Prenajíma AVIS aj luxusné vozidlá?

    Samozrejme! Naša divízia AVIS Prestige má širokú flotilu tých najluxusnejších značiek ako Mercedes, BMW, Audi alebo Porsche. https://avisprestige.sk/